[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Furkan Duman coderlord at gmail.com
15 Ara 2008 Pzt 18:24:23 EET

15 Aralık 2008 Pazartesi 16:37 tarihinde Erkan Tekman
<tekman at pardus.org.tr> yazdı:
> Ancak başlangıçta yola çıktığımız soruya yanıt vermek için yukarıda açıklamaya
> çalıştığım karmaşık hesap/önceliklendirme sürecinin ayrıntılarına hakim olmak
> gerektiğini düşünmüyorum. Gerekli olduğuna inandığım bilgiyi, ve de

Doruk'un sorduğu bence basit bir soruyu neden
hesap/önceliklendirme/süreç diyerek karmaşıklaştırdığınızı ve net bir
yanıt vermediğinizi anlayamıyorum? Bu sorunun kurumsal müşterilerle
veya ticari sırları ile nasıl bir ilgisi var?

Doruk aslında haklı olarak bir noktaya parmak basmış. Sizin
kafanızdaki hedefler farklı ise, bizim burada bu tartışmayı yapmamızın
bir faydası olamaz. Sadece bu konuda değil, burada tartışılan her
konuyu ilgilendiren bir soru sormuş. Mesela ben NM'i yeniden yazalım
diyorum ama sizin kafanızda NM yerine Pardus'un sunucu sürümü ile
uğraşma hedefi olabilir. O yüzden önerim gözardı ediliyor olabilir ve
ben bunu hedefleri görmeden bilemem.

O halde bir de ben sorayım:

Pardus'un 2009 ve sonrası için hedefleri ve öncelikleri nelerdir? Bu
hedef ve öncelikleri belirlenmiş midir, belirlenmemiş midir?

İyi çalışmalar.

--
Furkan Duman