[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Ara 2008 Paz 01:11:35 EET

Pazar 14 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Paket bugün derlenir hale geldi anca. Yeni konfigürasyonu yaptım,
> konfigürasyonda firmware'ler ile ilgili birkaç yeni opsiyon vardı,
> sanırım onların doğrultusunda o terkedilen fw'ler çıktı. pspec'e
> müdahale etmedim çünkü inceleyemedim ne fw'si olduklarını, vs.vs.
>
> extraversion'ı düzeltirim, onun dışında kullanılabilir olması lazım,
> derledim de henüz kurmadım ben de.

Ben kurdum. alsa-drivers'ı yeniden derlememe rağmen bir sürü "Unknown Symbol"
hatası alıyorum modüller yüklemeye çalışırken. Wireless için ndiswrapper
kullanıyorum; o da çalıştı. Makinemde bu kerneli kullanmaya çalışacağım bundan
sonra. Yeni xorg/drm hedeleri için uğraşmam lazım çünkü.

> Bu arada olgun hale geldiğinde sen de bir kopyasını alıp, drm & kms vs.
> ile ilgili gerekli şeyleri playgroundunda o kopyada yürütürsen mesela
> güzel olur.

Evet, böyle bir şey yapmayı düşünüyorum.