[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
14 Ara 2008 Paz 01:00:59 EET

Fatih Aşıcı wrote:
> Paket kullanılabilir halde zannettim. actions.py'de EXTRAVERSION bile eski
> kalmış. Ben de niye boot etmiyor diye uğraşıyorum :)
>
> Kolay gelsin...

Paket bugün derlenir hale geldi anca. Yeni konfigürasyonu yaptım,
konfigürasyonda firmware'ler ile ilgili birkaç yeni opsiyon vardı,
sanırım onların doğrultusunda o terkedilen fw'ler çıktı. pspec'e
müdahale etmedim çünkü inceleyemedim ne fw'si olduklarını, vs.vs.

extraversion'ı düzeltirim, onun dışında kullanılabilir olması lazım,
derledim de henüz kurmadım ben de.

Bu arada olgun hale geldiğinde sen de bir kopyasını alıp, drm & kms vs.
ile ilgili gerekli şeyleri playgroundunda o kopyada yürütürsen mesela
güzel olur.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>