[Gelistirici] Dil konusu

Ahmet Emre Aladağ emre at emrealadag.com
10 Ara 2008 Çar 16:42:53 EET

2008/12/10 Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>

> Bunun nasıl bir şey olacağını anlamadım :) Biraz daha açıklayabilir misin?

Pardon, aceleyle karışık yazdım sanırım. Nasıl ki bloglarda her yeni girdi
girildiğinde RSS'te o girdinin özeti çıkıyor, onun gibi her ACK/NACK isteği
için bir RSS kaydı olacak. Bu kayıt içerisinde paket, en altında ise ACK /
NACK (review/process?pkg_id=49&action=NACK) linkleri olacak.

Senaryo:
-----------------
Ekin Meroğlu 2008-test bölümüne 80 adet paket (dosya adı) koyar. Her birisi
ayrı bir blog girdisi gibi değerlendirilir ve 2008-test'in RSS Feed
kanalında yayınlanır.

Eren RSS Reader'ini açtığında 80 adet yeni haber kaydıyla (paket ismiyle)
karşılaşır. İlgisini çekenlere tıklayarak blog içeriğini görüntüler, zaten
sadece ACK/NACK linki vardır. ACK veya NACK'a tıklar. Tıklamasıyla bir
pop-up içerisinde onay mesajı görüntülenir. Kendisini ilgilendiren belirli
sayıda paket olacağı için çok da fazla vakit kaybetmez. Geri kalanını okundu
olarak işaretler.

Aynı şekilde web sitesine girerek hangi paketlere ne dediğini görebilir,
değiştirebilir...

Aklıma ilk gelen, çok da üzerinde düşünülmemiş bir öneri... Çok verimli
olduğunu söyleyemem ama belki yeni fikirlere ortam hazırlar.