[Gelistirici] Dil konusu

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Ara 2008 Sal 15:53:20 EET

Selam,

2008/12/9 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> Bunun bu tartışmanın yola çıkış amacına bir faydasının olduğunu
> düşünmüyorum ve en azından ben bu kirli yolu kullanmayı bırakıyorum.
> Elimden geldiğince iki tarafa da ayrı ayrı, CC kullanmadan cevap vermeye
> çalışırım. Ekin sürüm yöneticisi olarak 2 tarafa da e-posta attığına
> göre ACK/NACK sürecinde, iki taraftan da feedback topluyor demektir. En
> azından ACK/NACK e-postaları için sadece pardus-devel kanalına cevap
> yazacağım. Çok önemli ve tartışma gereken bir ACK/NACK için yine burayı
> kullanmaya çalışırım.

Zaten sıkıcı bir işi bir fayda kazanmadan ikiye katlamak bence iyi bir
çözüm değil. Aslında Eren'in de önerdiği gibi şu review ve ACK/NACK
işleri için adam akıllı bir web arayüzü projesi başlatsak çok iyi
olacak. Bu işin şu an yapılma şekli fazlası ile hamallık getiriyor.

Belki her iki listeyi de kazanmak için bir süre önerdiğin şekilde
kullanılabilir fakat sürekli tekrarladığımız işleri otomatikleştirip
merkezi bir yerde toplamak zaman kazandırır; Gürer'in, Eren'in ve
diğer bir kaç kişinin işaret ettiği gibi...

iyi çalışmalar,
--
Barış