[Gelistirici] Bakıcısız paketler (1)

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Ara 2008 Pzt 20:13:38 EET

selim ok wrote:
> Öncelikle benden de bir iyi bayramlar dileği...
>
> 08 Aralık 2008 Pazartesi 17:38 tarihinde Serdar DALGIÇ
> <serdar at cclub.metu.edu.tr <mailto:serdar at cclub.metu.edu.tr>> yazdı:
>

>     > vlc ile özel bir ilgim yok ancak çok geride kaldığımız için
>     geçen hafta
>     > ilgilenmeye başladım. Şu anda bağımlılıklarından biri olan
>     live555 ABI
>     > kırdığı ve ABI kıran sürüme yeni vlc'nin bağlı olmasından dolayı
>     zaten
>     > yeni sürümünün depoya girebilmesi söz konusu değil.
>     >
> [...]
rtsp protokolünü kullanan video on demand akışlarını izletmeyeceğiz
demek oluyor :)
Yeni sürümü bir süreliğine almamak, alıp da bir özelliğini kapatmaktan
daha iyi bence. breaksABI desteği piside zaten var, farm'a da bayramdan
önceki hafta ekledim, live555 ile denedim çalışıyordu. Biraz daha deneme
yaptıktan sonra işler hale getireceğiz.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>