[Gelistirici] Bakıcısız paketler (1)

selim ok selimok at gmail.com
8 Ara 2008 Pzt 19:08:06 EET

Öncelikle benden de bir iyi bayramlar dileği...

08 Aralık 2008 Pazartesi 17:38 tarihinde Serdar DALGIÇ <
serdar at cclub.metu.edu.tr> yazdı:

> bunu öğrendiğim iyi oldu.

 Aslında derlerken --disable-livedotcom ile derlenirse buna gerek kalmaz
gibi.

Bu özellik kapandığında şundan mahrum kalıyormuşuz:

rstp/rtp/sdp (livedotcom)

* default: enabled *

This module allows you to read VOD streams using the RTSP protocol. It uses
the liveMedia library from http://live.com/

Olmazsa olmaz mı?

Selim
--