[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
7 Ara 2008 Paz 16:35:02 EET

07 Aralık 2008 Pazar 16:19 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> Haydi beyin fırtınası başlasın :)

Madem beyin fırtınası yapıyoruz:

NM kodu şu an bana çok karmaşık geliyor. Her türlü durumu orada ele
almaya çalışıyoruz.

NM'i baştan tasarlasak ve plugin desteği verir hale getirsek. (Gnome
NM'i pluginler ile çalışıyor) Ekleyeceğimiz yeni özellikleri plugin
gibi eklesek-çıkarsak. (Misal VPN)

NM'in asli görevi bu özellikleri bünyesinde toplamak ve gerekli API'yi
sağlamak, temel ağ özelliklerini değiştirmek olsa. (Bağlantı açıp
kapatmak, bağlantı onarma, bağlantı durumunu ve parametrelerini
gösterme, istatistiklerini gösterme)

Demek istediğim NM Tasma gibi olsa, eklediğimiz özellikler bir simge
veya kısayol gibi görüntülense. Bağlantı durumu da gösterilse.

Kodlama daha basitleşir ve karmaşıklığı azalırdı diyorum.

--
Furkan Duman