[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
7 Ara 2008 Paz 16:19:57 EET

07 Ara 2008 Paz tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Aslında NM'ye de Public bir ortamda mısın, Evde misin? gibi bir soru
> ekleyebiliriz ağ bağlantısı kurarken. Seçime göre Public ise,
> Firewall'da daha önce izin verilen portlar kapatılır. Ne dersiniz?
> Bunu yapmak için Firewall Comar bacağında bir değişikliğe gerek olur
> mu?

Tüm sistemi kapsayacak bir profil sistemi olsa aslında, evdeyken açık
olacak bağlantıları, servisleri, host ayarlarını, çalıştırılacak betikleri
belirleyebilsek. Ofise gittiğimizde proxy ayarları otomatik yapılsa, SSH
kapansa...

Haydi beyin fırtınası başlasın :)