[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
6 Ara 2008 Cmt 22:32:30 EET

Merhaba;

Friday 05 December 2008 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

Çok iyi fikir, bunun üzerinde çalışıyorum o zaman - cuma günü ofiste beyaz
tahtaya çizmeye çalıştım, ofistekiler de bunu doğru düzgün çizsene dediler,
bir bildikleri varmış :-P

> http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Depo_İşleyişi
> sayfasında süreç ile ilgili Ekin'in hazırladığı bir belge var.

> Ayrı bir wiki sayfası açsak. Bu süreç grafiği
> bulunsa sayfada. Sorunları madde madde altına yazsak ve yine aynı sayfada
> bu sorunlara geliştiriciler çözüm önerilerini yazsa nasıl olur sizce?

Wiki'de "tartışmak" bana pek güzel gelmiyor ama süreç, sorunlar, öneriler vs
belgelendirmesi için wiki kullanmak iyi fikir - buna da bakayım bugün-yarın.
Yukarıda yazdığın belgeden adımları alıp itirazları ve önerileri toparlamaya
çalışayım.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]