[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
5 Ara 2008 Cum 16:36:42 EET

On Friday 05 December 2008 16:15:38 Furkan Duman wrote:

> Senden de süreci uyguladığın ve en iyi bildiğin için şunu rica etsek
> Ekin. Katılımın artmasını ve konuyu daha derli toplu ortaya koymamıza
> büyük yardımı olabilir.
>
> Değişmesini düşündüğümüz şimdiki süreci grafiksel hale getirsen, iş
> akış şeması gibi. Bu şema üzerinden konuya devam etsek nasıl olur?
>
> Şahsen ben bazen iş sürecindeki bazı kısımları yanlış anladığım,
> bilmediğim veya yanlış yorumladığım hissine kapılıyorum.
>
> Şema üzerinden değişiklik, optimizasyon yapmak daha görsel ve kolay
> olabilir diye düşündüm.

Bu güzel bir öneri.

Geliştiricilerin az katılımının büyük resim hakkında yeterince bilgi sahibi
olmadığı ve ya eksik bilgi sahibi olmasından kaynaklı olabileceğini
düşünüyorum ben de.

Mailları okumaya ve takip etmeye çalışıyorum ama kafam karışıyor ve takip
etmekte zorlanıyorum açıkçası, sorunları kaçırıyorum, kayboluyorum.

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Depo_İşleyişi
sayfasında süreç ile ilgili Ekin'in hazırladığı bir belge var.

Ben de sürecin bir bakışta görünebilecek, kavranabilecek grafiksel bir halde
bulunmasında yarar görüyorum. Böyle bir grafik hazırlasak (isteklisi yoksa
ben de yaparım.) Ayrı bir wiki sayfası açsak. Bu süreç grafiği bulunsa
sayfada. Sorunları madde madde altına yazsak ve yine aynı sayfada bu
sorunlara geliştiriciler çözüm önerilerini yazsa nasıl olur sizce?

- Faik