[Gelistirici] pm-tools suspend-to-disk/ram de network bağlantısı sıkıntıları.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Ara 2008 Cum 21:53:07 EET

Cuma 05 Aralık 2008 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Bu hook'u uzunca bir süredir kullanıyorum. Senkron çalışması dışında
> bir sorun yok. Senkron çalışmasındaki sorun şu. Betik eğer
> bağlanılacak ağı bulamazsa timeout süresince uyanmayı (resume)
> bekletiyor.

Aslında boot sırasındaki ağa bağlanma sürecinin aynısı burada işletilmeli.
Mesela, evde bilgisayarı askıya alıp ofiste açtığımda doğru AP'ye
bağlanabilmesi gibi özellikler düşünülebilir.

Senkron çalışması ile ilgili sorun düzelmeden almayalım bence. KPowersave'in
verdiği mesaj yüzünden ikide bir hata raporları gelecek.