[Gelistirici] pm-tools suspend-to-disk/ram de network bağlantısı sıkıntıları.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
5 Ara 2008 Cum 12:25:33 EET

Merhabalar,

Suspend to disk/ram esnasında network bağlantısını otomatik kapatıp
açmak için bir hook önerisinde bulunmuştum:

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-August/012967.html

Fatih bazı sıkıntılar olduğunu söylemişti:

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013935.html,

Ben de bu sıkıntıların Çomar ile ilgili olduğunu, Bahadır ile yaptığım
görüşme sonrası öğrendiğimi söylemiştim ve görüşmenin detaylarını
yazmıştım :

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013950.html

Bu hook'u uzunca bir süredir kullanıyorum. Senkron çalışması dışında
bir sorun yok. Senkron çalışmasındaki sorun şu. Betik eğer
bağlanılacak ağı bulamazsa timeout süresince uyanmayı (resume)
bekletiyor.

Ozan ve Bahadır bu konuyu geliştirici listesine taşımamı istemişlerdi.

Şu an suspend to disk te bir sıkıntı varmış sanırım. Henüz
bakamadığımı belirteyim.

Eğer Bahadır asenkron çağrı sorunu giderildi derse pakete bu hook'u
asenkron olarak çalışacak şekilde düzeltip eklemek istiyorum.

Görüşü, önerisi, isteği, ekleyeceği olanlar?

Görüşmek üzere.

--
Furkan Duman