[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Ara 2008 Cum 18:43:00 EET

On Thu, 4 Dec 2008 18:54:24 +0200
"Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> wrote:
> Hem artık bir paket review sürecimiz var. Yeni paketler konusunda
> endişelenmemize gerek olduğunu sanmıyorum.
> Bu review sürecini güncellemelerde de yapmalıyız.  2 onay alan paket
> doğrudan merge edilebilir hale gelebilir. Güncellemeyi yapan de
> kendisi merge eder.

 Benim şu anki koşullarda bu fikir aklıma yatmıyor, ama diyelim ki
böyle yapmaya karar verdik, bu "review" ı kim yapacak ? Oturmuş dediğin
review süreci kan ter ve gözyaşı ile gidiyordu. Son zamanlarda biraz
toparlanmaya başladı, geliştiriciler ilgi gösteriyor derken review
süreci yine sahipsiz ilgisiz kaldı.

 Ben review sürecinde (arada istemeden kaçırdığım paketler olsa da) bir
kaç "anlamadığım alan" dışındaki bütün paketleri incelemeye, sorunu var
mı diye bakmaya geliştiricisine yardımcı olmaya çalışırken, kendim
review a bir paket soktuğumda kimsenin ilgilenmemesinden cidden rahatsız
oluyorum. Bu tarz bir şey yapacağım güncellemelerde de başıma
gelecekse, benim ayağıma bir pranga daha bağlayacaksa, ben bu yöntemin
sonuna kadar karşısındayım.