[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Ara 2008 Cum 00:19:33 EET

Merhaba;

Thursday 04 December 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> - Birbirinden ikili paket alıp veremeyen her türlü depo eşittir yeni bir
> kaynak depo + yeni bir buildfarm. Şu anki test deposundaki paketler
> bildiğiniz cp komutu ile stable depoya alınıyorlar, çünkü aynı kaynak
> depodan çıkıyorlar. ABI/API yönünden araları açılabilecek iki ayrı ikili
> paket deposu oluşturduğumuz anda  bu yöntem işlemiyor, örn. 2008-stable
> adlı yeni bir kaynak depo ve bu depoyu derleyen bir buildfarm gerekecek.
> Temel olarak bu aynı toolchain'i paylaşan iki dağıtım demek.

"ABI/API yönünden araları açılabilecek " konusunu biraz açayım: Bu zamana
kadar herhangi bir Pardus sürümü boyunca ABI/API kırmaya kesinlikle izin
yoktu. Fakat çok gerektiğinde **kontrollü olarak** bu interface'leri
kırabilmek için gerekli destek Pisi'ye eklendi - yeni Pisi test deposunda,
farm koduna gerekli desteği ekliyoruz. Testlere başlayacağız bugün yarın.

Bu yeni özellikleri hızla hayata geçirmek hedefimiz - bu durumda 2008-stable
ile 2008-unstable kaynak depolarının ABI/API yönünden araları açılabilmesinin
teknik altyapısını kurmuş olacağız, bu sorun birinci derece öncelikli olacak.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]