[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Furkan Duman coderlord at gmail.com
4 Ara 2008 Per 18:34:50 EET

04 Aralık 2008 Perşembe 18:05 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazdı:

> 2) Her bilesen icin birer bilesen sorumlusu secilir.
Bunu önceden de yapmıştık. Ancak şimdi daha bir işlev kazandıralım
diyorsun sanırım.

> 3) Sadece güvenlik güncellemelerinin yapılacağı bir kaynak depo
> olusturulur. Guvenlik depo sorumlusunun, guvenlik takımından biri
> olması mantıklı olur sanırım.

Bu Debian Stable deposu gibi birşey olacak sanırım. Böyle bir depo
olması gerekliliğine katılıyorum. Bu depodaki paketlere sadece
güvenlik güncellemesi yapılacak varsayıyorum. Böylece sistemini
kararlı tutmak isteyenler bu depoyu kullanacaklar.

> 2) Her bileşenin sorumlusu, kendi bileşeninde yer alan paketlerde
> yapılan değişiklikleri takip eder. Gerekiyorsa müdahale eder, ilgili
> geliştiriciyi uyarır.

Sanki bu kısmı biraz açmak lazım. Bileşen sorumlusunun görevleri
başlıklı bir belgemiz var mıydı?

> 3) Her bileşenin sorumlusu, derleme çiftliğinde kendi bileşeninin
> paketlerini derletir[1] (ve test deposuna aktarılmasını sağlamış olur).

Neden derletiyor?, burayı anlamadım. Derletip testini de mi yapacak?
Yoksa sadece derlenip derlenmediğine mi bakacak?

--
Furkan Duman