[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Furkan Duman coderlord at gmail.com
29 Ağu 2008 Cum 16:11:24 EEST

2008/8/29 Ekrem SEREN <ekrem.seren at gmail.com>:
> Sonuçta url açtırmak için yazılacak kod string de gösterebilir. Basit
> bir şekilde 2 satır bir string gösterilmesi işleri kolaylaştırır
> bence.

Bu string Description olarak eklenebilir sanırım. Neden bu yöntemi düşünmüyoruz?

> Web sayfası açınca o sayfayı çevirmek için uğraşılmayacak mı?

İsteyen gönüllü uğraşabilir tabii. Ancak dağıtımın resmi olarak her
uygulamanın yardım sayfalarını çevirmesini beklemek çok doğru
gelmiyor. Genelde uygulamaların birer Wiki'si oluyor ve bu Wiki farklı
dilleri destekliyor. Mesela Tekir için böyle bir sayfa hazırlanabilir.

--
Furkan Duman