[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Ağu 2008 Çar 12:35:59 EEST

Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 12:15:31 yazmıştı:
> Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 12:08:55 yazmıştı:
>
> Bunlar kullanıldığında kimin ne yapacağını da açık ve kesin olarak specify
> edelim de sonradan problem olmasın.

Ok. Bir gün pisi dokümanızda da olacak inşallah. :)

> Mesela revDepUpdates olduğunda, Pisi tüm bağımlı paketleri depodaki son
> sürüme yükseltecek.

Bu şekilde düşünüyoruz, evet.

> serviceRestart ta gene Pisi, kurulumdan sonra servisi restart edecek.

Bunu da GUI kullanıcıya sorup restart etse mi acaba? piside de kurulum sonrası
bilgilendirme mesajı basılabilir. Bazı servislerin otomatik kapanıp açılması
sorun olabilir mi diye düşünüyorum.

> Peki systemRestart? Burada Pisinin sadece bu paket restart istiyor demesi
> lazım. Yoksa otomatik güncellemeyle birlikte ani bi restart çok tatsız
> olur. Burada restart'ı kullanıcıya bildirme işi gui'ye kalıyor.

Aynen öyle. Otomatik değil ama bunu gui bildirecek sadece.

- Faik