[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
27 Ağu 2008 Çar 12:22:51 EEST

Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 12:15:31 yazmıştı:

Bir soru da, bunu API ve ABI için ayrı ayrı koymakta bir fayda olup olmadığı.
Malum Pisi içinde Runtime ve Build olarak iki set dependency var. Bana
bunların ayrı ayrı ele alınması gereksiz gibi geliyor, sonuçta bu tagın
sadece depo sorumlusu onayıyla ve çok çok az kullanılmasını umuyoruz zaten,
di mi?

Bi de şu revDepUpdates yerine efendi gibi reverseDependencyUpdate yazalım, hem
kullanımı azaltmaya faydası olur :D