[Gelistirici] kernel ve kernel-headers

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Ağu 2008 Pzt 14:16:17 EEST

Merhaba;

Thursday 21 August 2008 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> 21 Ağustos 2008 Perşembe 18:19:37 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
>
> Ben bu "son derece kontrollü şekilde kullanılması" kısmı ile ilgili, her
> zaman olduğu gibi, kuvvetli çekincelerimi belirteceğim.

İyi de zaten bu konuda sorumlu davranmak geliştiricinin sorumluluğu, o
kontrollü davranmazsa sürüm bakım ekibinin sorumluluğu. Sırf "abuse
edilebilir, yanlış kullanılabilir" diye ihtiyaç duyduğumuz bir özelliği
eklememek anlamlı değil - herhangi bir paketin postinstall'ina kullanıcının
sistemini dümdüz edecek bir kod da yazılabilir örneğin, ama bu pisi'nin
postinstall betiği desteğini kaldırmamız gerektiği anlamına gelmiyor.

Bu tag devel deposunda kullanıldığında ilgili sürümün (2007, 2008, kurumsal
vb..) bakım takımı bu güncellemenin kararlı depoya alınıp alınmayacağına
karar verir, alınamayacak kadar hacimli veya sorun çıkarması muhtemel bir
güncelleme ise ilgili geliştirici ile kararlı depolar için uygun bir çözüm
üretmeye çalışır, backport eder vs. Ama birkaç paketlik kontrollü
güncellemelerde işimiz kolaylaşır, örneğin kullanıcıların eksik güncelleme
nedeni ile sessiz/görüntüsüz kalmasının önüne geçeriz.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]