[Gelistirici] kernel ve kernel-headers

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
20 Ağu 2008 Çar 21:44:04 EEST

Wednesday 20 August 2008 Tarihinde 18:25:21 yazmıştı:

> Daha önce ne konuşulduğunu ben de bilmiyorum ama system.base için
> yaptığımız "bir Pardus sistemin açılması için gereken minimum paket
> listesi" tanımı kernel'i içeriyor, emniyet mandalı sayesinde sistemde her
> zaman güncel kernel olduğundan emin oluyoruz.

Pek de içermiyor aslında, thin client gibi bir şey kendi üzerindeki özel
kerneli çalıştırıp pardus imajını networkten bağlayabilir mesela, yada
Fatih'in dediği gibi farklı kerneller olabilir.

Kernel ilk başta bu nedenlerden dolayı kendi bileşenindeydi. Oraya system.base
ile birlikte update olsun diye geri koymuştuk diye hatırlıyorum.