[Gelistirici] kernel ve kernel-headers

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
20 Ağu 2008 Çar 18:59:25 EEST

20 Ağu 2008 Çar tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba Fatih ;

> Daha önce ne konuşulduğunu ben de bilmiyorum ama system.base için
> yaptığımız "bir Pardus sistemin açılması için gereken minimum paket
> listesi" tanımı kernel'i içeriyor, emniyet mandalı sayesinde sistemde her
> zaman güncel kernel olduğundan emin oluyoruz.

Bunun faydasından çok zararı var sanki. Emniyet mandalı kernel modüllerini
güncellemiyor. Ayrıca tek bir kernel paketi de olmak zorunda değil
(kernel-{rt,xen} vs). Bence yukarıdaki tanımdan kernel'i ayrı tutalım.

Tek sebebin bu olduğunu sanmıyorum. Sanki Çağlar başka bir nedenden ötürü bunu
yapmıştı.