[Gelistirici] Test Deposu ve Kdebase ile ilgili bir hata

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
16 Ağu 2008 Cmt 15:40:36 EEST

Merhaba;

Saturday 16 August 2008 tarihinde, Akın Ömeroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Test deposu ile güncel bir sistem kullanıyorum. Son güncellemeden sonra bir
> harici disk ya da usb belleği kde üzerinden mount etmeye çalıştığımda
> IsCallerPrivileged() failed hatasını alıyorum.

Evet, hatanın farkındayız, ama her sistemde oluşmuyor - en azından bir
makinede sorunsuz test deposu, nedenini araştırıyoruz.

Geçici çözüm olarak bir önceki hal ve ConsoleKit paketlerini elle
kurabilirsiniz.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]