[Gelistirici] Test Deposu ve Kdebase ile ilgili bir hata

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
16 Ağu 2008 Cmt 12:15:54 EEST

Merhaba,

Test deposu ile güncel bir sistem kullanıyorum. Son güncellemeden sonra bir
harici disk ya da usb belleği kde üzerinden mount etmeye çalıştığımda
IsCallerPrivileged() failed hatasını alıyorum.

Konsol aracılığı ile mount ettiğim zaman ise herhangi bir sorun olmadan
kullanabiliyorum.

Bu arada hatayı birden fazla bilgisayarda tekrarlayabiliyorum.

Her ne kadar bilinen bir hata olduğunun farkında olsam bile buraya yazmanın
uygun olabileceğini düşündüm.

İyi çalışmalar...
--
Akın Ömeroğlu