[Gelistirici] [Stable] [2008] programming/libs/neon

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
11 Ağu 2008 Pzt 09:12:39 EEST

Merhaba;

Sunday 10 August 2008 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Depoda alelacele güncelleme
> mevzusuna gelince de; uzun süredir ilgilenilmeyen (geliştiricisinin çeşitli
> sebeplerden dolayı ilgilenemediği) paketleri özellikle seçip güncellemeye
> ve depoya aktarılmalarına çalışıyorum. Ki bunların en başında Sayın İsmail
> Dönmez'in paketleri geliyor.

İşte söylemek istediğim bu zaten : "İsmail'in paketleri" başlığı yeni bir
geliştirici için çok ama çok geniş. Bu paketler arasında font paketleri gibi
hataları sadece kendini etkileyen bir çok paket var, ama neon-openoffice
ikilisinde olduğu gibi birbirine sıkı bir şekilde bağlı paketler de var (hiç
de azınlık değiller.)

Özetle, kendinize çalışma alanı seçerken paketin eski sahibi ve güncelleme
sıklığı yerine kendi ilgi alanınız, tecrübeniz ve bilgi seviyenizi göz önüne
almalısınız. Tabii ki ilgi görmeyen paketlere ilgi göstermek lazım, ama bir
paketin sorumluluğunu almak için paketin sahipsizliğinden çok daha önemli bir
seri etmen var.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]