[Gelistirici] [Stable] [2008] programming/libs/neon

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
10 Ağu 2008 Paz 23:44:34 EEST

Sunday 10 August 2008 Tarihinde 23:03:16 yazmıştı:
> Merhaba,

> Not düşelim Neon her sürümde ABI/API kıran ender kitaplıklardan.
> Subversion/OpenOffice.org'u yeni API'ye port etmekte çoğu zaman (her
> zaman?) zahmetli oluyor.
>
> İyi Çalışmalar,
> ismail

Merhaba;

Ekin bey,

Öncelikle açıklamanız için teşekkür ederim. Güncellediğim her paketi önce
kendi bilgisayarımda sandbox açık bir şekilde derleyip, çalıştığına emin olup
ve ters bağımlılıkları ile ilgili bir sorun olmadığını kontrol ettikten sonra
depoya gönderiyorum. Bu pakete gelince de musicbrainzi güncellemek için
çalıştığımda bu paketin de eski sürümde kaldığını gördüm. Musicbrainzi
güncelledikten sonra ABI/API kırdığını görüp merge etmedim. O esnada neonu
güncellemiş ve depoya ne yazıkki göndermiş bulunmaktaydım. Ters bağımlılığı
olan openoffice ve subversion paketlerini kırdığını farketmemişim. Aynı
işlemi musicbrainz içinde uygulayacaktım ki onda farketme imkanım oldu.
Gözden kaçan bu durum için özür diliyorum. Daha dikkatli olacağıma emin
olabilirsiniz. Depoda alelacele güncelleme mevzusuna gelince de; uzun süredir
ilgilenilmeyen (geliştiricisinin çeşitli sebeplerden dolayı ilgilenemediği)
paketleri özellikle seçip güncellemeye ve depoya aktarılmalarına çalışıyorum.
Ki bunların en başında Sayın İsmail Dönmez'in paketleri geliyor.

İsmail Bey;

Sizin listeye mail attığınızı görmek bile güzel. Tecrübelerinizi biz yeni
katkıcılar ile paylaştığınız için şahsım adına çok teşekkür ederim.

İyi çalışmalar..