[Gelistirici] 2007'den 2008'e güncelleme betiği

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
7 Ağu 2008 Per 17:33:04 EEST

On 07 Aug 2008 Thu 15:36:21 Faik Uygur wrote:
> Selamlar,

Selam

> 2007 ve 2008 arasındaki ciddi alt yapı değişikliklerinden ötürü güncelleme
> işi bayağı bir zor. Bu iş için bir betik yazmaya çalıştım. Test edebildiğim
> kadar da ettim. 2007, 2007.1, 2007.2 ve 2007.3 için VirtualBox'larda
> güncelleme yaptım.
>
> VirtualBox ve Snapshot özelliği olmasa betiği yazmanın da pek bir mümkünatı
> yoktu aslında :)
>
> Gerçek bir makina'da da 3-5 defa geliştirme boyunca test ettim.
>
> Betiği şu adreste bulabilirsiniz:
> uludag/trunk/pardus-upgrade/pardus-2007-to-2008.py

Eline sağlık. Masaüstü bilgisayarımda 2007 kurulu, 2008 CD'si yazdırdığımda
denemeye başlayacağım. Betikten gördüğüm kadarı ile sadece bashrc fixliyor.
Pardus'un hedef kitlesi genel olarak bash kullanıyor ancak zsh kullananları
gözden kaçırmışız sanırım (pek de öncelikli değil aslında) :) Zsh kullananlar
için söylenecek birşeyler var mı? Bashrc'de yapılan değişikliği [0] olduğu
gibi zshrc dosyasına yazmak dışında ek birşeylerin yapılması gerekmiyor diye
tahmin ediyorum.

[0]:

   bashrcLinesToAdd = """
alias grep="grep --color"

    bashrcLinesToRemove = ["source /etc/profile",
                           "source /etc/bashrc",