[Gelistirici] Irc logları (Loglar tutulsunmu, tutulmasınmı , neden olsun neden olmasın ) tartışması

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
6 Ağu 2008 Çar 10:57:31 EEST

On 05 Aug 2008 Tue 00:09:19 kanyukuk wrote:
>     [kanyukuk||ON]    http://irclogs.ubuntu.com/2004/07/05/
>
>     [kanyukuk||ON]    pardusa da bundan lazım

Bu kanal konuşmasını bu şekilde vermek yerine, düşüncelerinizi düzgün bir
biçimde yazmanız daha mantıklı değil mi? Şahsen, o konuşmaları ben yapmış
olsam bile, şu anda ne konuşulduğunu hatırlamıyorum ve hatırlamak için yazmış
olduğunuz e-postayı okumak için çaba sarfetmem.. Öyle görünüyor ki siz de
düşüncelerinizi yazmak için çaba harcamak yerine, bu şekilde kopyala-yapıştır
yolunu tercih etmişsiniz.. :)