[Gelistirici] Pardus 20080423 geliştirici sürümü

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
29 Nis 2008 Sal 11:10:15 EEST

Thursday 24 April 2008 12:05:35 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Yeni geliştirici sürümümüz 20080423, ftp sunucumuzda yerini aldı [1]
> Bu sürümdeki önemli yenilik ve düzeltmeler şöyle :

Test ekibinin ilettiği bir Yalı hatası var.

2 diskli ( sda, sdb ) bir makinada, kurulumu 2. diske yapar, grub ı da bu
diske kurmasını isterseniz de Yalı grub 1. diske kurmak istiyor ve kurulum
tamamlanmıyor ( tabi eğer 1. disk biçimlenmemişse. Aksi halde 1. diske
kuruyor grub ı ) .

Konu ile ilgili test raporlarının yanı sıra hatayı bende tekrarlayabiliyorum.

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent ÜNSAL
Pardus Geliştiricisi
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up
every time we do.
												[Confucius]