[Gelistirici] Pardus 20080423 geliştirici sürümü

selim ok selimok at gmail.com
25 Nis 2008 Cum 02:04:47 EEST

24 Nisan 2008 Perşembe 11:05 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>
yazmış:

> Tüm geliştirici ve katkıcılarımızın bu sürümü, özellikle de yeni otomatik
> bölümlendirme seçeneğini test etmelerini bekliyoruz - tabii ki ***önemli
> bilgilerinizin yedeğini aldıktan*** sonra...<http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici>

İzninizle kafama takılan bir sorun hakkında size danışmak istiyorum.

Kurulumu harici bir USB disk üzerine yaptım ve kurulum CD'si de yine harici
bir USB CD-rom'da bulunuyordu. Grub kurulumu aşamasında "önyükleyiciyi
listeden seçtiğim diskin üzerine kur"(yada onun gibi bir şey :) seçeneğini
işaretleyip, USB diski seçtim. Kurulum başarıyla tamamlandı, ancak dahili
disk üzerinde bulunan Grub uçmuştu. Kafama takılan bunun beklenen davranış
olup olmadığı. Zira benim kafamda canlanan şuydu:"dahili diskime dokunma,
harici diski başka bilgisayarlarda kullanabileyim diye, üzerine Grub kur."

Bunun dışında Bugzilla'dan sorumlu - sorumsuz bir - geliştirici (her ne
kadar bu unvanı hak etmesem de :) olarak, haftalık sürümler için Bugzilla'ya
hata kaydı girip giremeyeceğimi merak ediyorum. Özellikle YALI içinde
dikkatimi çeken belirgin hatalar var, öyle ki bunların zaten bilinen şeyler
olduğunu, alfa yada beta sürümleri ile birlikte düzeleceğini düşünüyorum.
Sizce hata bildirimi konusunda rahat davranmalı mıyım, yoksa ortalığa hata
raporu saçmak için alfa sürümünü mü beklemeliyim.

Saygılar,sevgiler,
Sorumsuz Selimler...