[Gelistirici] Pardus 20080423 geliştirici sürümü

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Nis 2008 Per 18:25:38 EEST

24 Nis 2008 Per tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> YALI otomatik olarak başlamıyor zorg'un python exception vermesinden
> dolayı. comar.log ekte. Tabi YALI "startx /usr/bin/yali4-bin" ile
> başlatılabiliyor.

DDC destekleniyor; ama gelen edid bilgisinde herhangi bir çözünürlük
bulunmuyorsa zorg patlıyormuş. ati ve intel sürücülerinde DDC ile işimiz
olmadığı için şu ana kadar farketmemişiz sanırım. nv'de de panel boyutu
alamazsak patlıyor.

Yerel depomda düzelttim. Birkaş iş daha var. Onlarla beraber gelecek commit.