[Gelistirici] Pardus 20080423 geliştirici sürümü

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Nis 2008 Per 15:52:48 EEST

On 24 Apr 2008 Thu 12:05:35 Ekin Meroğlu wrote:
> Tüm geliştirici ve katkıcılarımızın bu sürümü, özellikle de yeni otomatik
> bölümlendirme seçeneğini test etmelerini bekliyoruz - tabii ki ***önemli
> bilgilerinizin yedeğini aldıktan*** sonra...

YALI otomatik olarak başlamıyor zorg'un python exception vermesinden dolayı.
comar.log ekte. Tabi YALI "startx /usr/bin/yali4-bin" ile başlatılabiliyor.

Disk biçimlendirme gayet kullanışlı ancak bir bölümü resize ettikten
ve "Pardus kur" olarak işaretledikten sonra o bölüm tekrar resize edilemiyor.
Tüm değişiklikleri geri alıp, disk bölümünü sildikten sonra resize
edilebiliyor. (el ile biçimlendirme) Bu adımda 2 bölüm oluşturdum / ve /home
için.

Sonrasında yeniden YALI'yı başlatıp otomatik biçimlendirme denedim. Mevcut 2
bölümü güzel bir şekilde biraraya getirip tek bölüm yaptı ve sonraki adıma
geçti :)

Paketlerin kurulum esnasında (ilk 2-3 paket kurduktan sonra) YALI exception
verdi. (lzma: setDecoderProperties() error)

YALI'nın log dosyası da ekte. Bunun için bir workaround önerirseniz çok
sevineceğim :)

Herkesin eline sağlık.