[Gelistirici] 2008, DBus ve servisler

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
8 Nis 2008 Sal 14:59:40 EEST

On Tuesday 08 April 2008 13:51:21 Murat Şenel wrote:
> Selam,

Merhaba,

> Bir tek ben mi yasıyorum bu problemi bilmiyorum ama acaba diyorum servis
> baslatırken (apache, openssh) dbus hatası alan var mı? Yoksa bu konu
> konuşuldu da ben mi kaçırdım acaba?

service komutu artık, root kullanıcı dışında çalıştırılamayacak. COMAR'ın
artık PolicyKit kullanmasından kaynaklı bir durum bu. Aynı şey zorg'un komut
satırı arayüzü ve pisi için de geçerli olacak.

Son paketleri kullanıyorsan, ve root olarak çalıştırmana rağmen hata
alıyorsan, hangi serviste tam olarak ne hatası aldığını yazabilir misin?

Bazı paketlerin COMAR betikleri COMAR 2'ye uyumlu hale getirilmemiş olabilir,
ama openssh ve apache'yi uzun zamandır kullanıyoruz.

--
Gökçen Eraslan