[Gelistirici] pisi veritabanı sıralama

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
2 Eyl 2007 Paz 19:21:55 EEST

 Merhabalar,

On 9/2/07, Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:
> pisi-db dalında bsddb'yi kaldırıp, dosya sistemi + piksemel tabanlı bir
> veritabanı kodu üzerinde çalışıyorum. Şu ana kadar oldukça iyi gidiyor.

 Ellerine sağlık Faik.

> Şimdi sorunum şu ki, bu sıranın nasıl belirlenmesi gerektiğine dair tam bir
> çözüm bulamadım. Bir yapılabilecek /etc/pisi/repos gibi bir dosyada bu
> sıranın belirlenmesi. Bu konuda alternatif bir düşüncesi olan var mı?

 Acizane görüşüm depo önceliğinin belirlenmesi işinin depo'nun sisteme
eklenmesi esnasında kullanıcı tarafından halledilmesi şart olan bir
şey olduğu ve bu bilginin depo'ya ait zorunlu bir bilgi olması
gerektiği yönünde efendim (yani sırayı kullanıcı belirlesin ve bunu da
depoyu eklerken yapsın; bir /etc/pisi/repos dosyasına gerek olmasın,
bu bilgi de db'de tutulsun).

 Depo önceliklerinin sırasının da PiSi istemcileri ile
görüntülenebilir, değiştirilebilir olması için gerekli değişiklikleri
yaparız (interaktif olmayan depo ekleme esnasında da öncelik
sıralamasına baştan ya da sondan girer depo, gerekirse bu politikayı
da pisi.conf'ta bir parametreye bağlarız).

 2ykr.

 Selamlar.
--

A. Murat Eren (meren)