[Gelistirici] Pidgin Paketi Dil Desteği.

Barış Metin baris at pardus.org.tr
22 Eki 2007 Pzt 11:39:33 EEST

Merhaba,

On 10/22/07, Rasim AKAR <alsaberk at gmail.com> wrote:
> Slm;
> Son günlerde yaşadığımız bu terör olaylarından dolayı herkesin başı
> sağolsun.

Hepimizin başı sağ olsun. Hepimiz çok üzgünüz.

> 2007 deposundaki pidgin paketindeki dil desteklerinde dikkatimi çeken bir
> şey oldu.
> Pakette 2 dil desteği bulunmakta 1.English (2. Kurdi) Bu dil desteğinin
> kaldırılmasını talep ediyorum.
> Bu kişisel bir istekten ziyade birlik ve beraberlik konusunda atmamız
> gereken bir adım olduğuna inanıyorum.
>
> Lütfen kimse bu talebimi yanlış anlamasın ama ülkemizin bu zor günlerinde
> bizim böyle bir oyala göz yummamız pek iç açıcı bir durum olarak gözükmüyor.

Lütfen sıkça söylenen fakat pek önemsenmeyen uyarıyı dikkate alalım ve
sağduyulu olalım. Ökemizi yanlış yerlerden çıkartmaya çalışmak hiç bir
fayda getirmeyecektir. Talebinin tepkimizi göstermek adına bile olsa
mantıklı bir yanı yok. Tepkimiz bir dile veya bir soydan gelen
insanlara değil. Hiç bir şekilde de öyle olmamalı. Aksi bahsettiğin
birlik ve beraberliğin  zedelenmesine yol açabilir ancak.

Tepkimizin yeri de Pardus içerisinde değil. Burada faydalı bir şeyler
yapmak istiyorsak enerjimizi Pardus'u daha iyiye götürmek için
harcayalım. Pardus çerçevesindeki tek amacımız bu olmalı.
Tekrarlıyorum, sağduyulu olalım ve lütfen bu tartışmayı hiç uzatmadan
burada bitirelim. Bize bir fayda getirmeyeceği gibi projemiz için de
faydalı olmayacaktır.

iyi çalışmalar,
--
Barış