[Gelistirici] Pidgin Paketi Dil Desteği.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
22 Eki 2007 Pzt 11:37:00 EEST

On 10/22/07, Rasim AKAR <alsaberk at gmail.com> wrote:
> Son günlerde yaşadığımız bu terör olaylarından dolayı herkesin başı
> sağolsun.

Şehitlerimize allah rahmet eylesin.

> Pakette 2 dil desteği bulunmakta 1.English (2. Kurdi) Bu dil desteğinin
> kaldırılmasını talep ediyorum.
> Bu kişisel bir istekten ziyade birlik ve beraberlik konusunda atmamız
> gereken bir adım olduğuna inanıyorum.
>
> Lütfen kimse bu talebimi yanlış anlamasın ama ülkemizin bu zor günlerinde
> bizim böyle bir oyala göz yummamız pek iç açıcı bir durum olarak gözükmüyor.

Olay neymiş ben anlamadım? PKK ile Kürt vatandaşlarımızın ne ilgi ve
alakası var? Kürt olan herkesi PKK'lı yerine koymanı kınıyorum.
Söylediğin şey gayette yanlış anlamaya ve ayrımcılığa açık bir cümle.

O halde biri çıkar da şöyle derse ne yapacağız? "Amerika PKK ya yardım
ediyor. English desteklerini kaldıralım." Bu mantıklı birşey mi söyle
bakalım.

--
Furkan Duman