[Gelistirici] Intel Wireless Linux sürücüleri

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
13 Eki 2007 Cmt 13:55:38 EEST

Merhaba.

Kullanıcı listesine bir kullanıcı Intel Wireless Wi-Fi 4965AGN kartını
ndiswrapper kullanarak değil de kendi sürücüleriyle kullanmak istediğini
ama bu sürücülerin 2.6.21 ile geldiğinden bahsetmiş. Araştırdım henüz
kernel'e merge edilmemiş sürücüler ama anladığım kadarıyla diğer
dağıtımlar sürücüyü depolarında dağıtıyorlar.

Sürücüler şu adreste duruyor :
http://intellinuxwireless.org/index.php?p=iwlwifi&n=howto-iwlwifi

Bahsettiğim kart için sürücüye ek olarak bir de Microcode dosyası
gerekiyor. Playground'a falan baktım hiç paketleme çalışması var mı diye
göremedim. Lisans dosyalarına baktım dağıtmamıza engel bir unsur yok
gibi geldi ama çok deneyimli değilim bu konuda.

Konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum.

Ozan ÇAĞLAYAN