[Gelistirici] Pisi ve Enter

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Eki 2007 Per 11:27:08 EEST

11 Eki 2007 Per tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

> Sendeki pisi lu'da görünen paketlerin summary,desc leri kaynaklı bir şey mi
> diye bakmak için eski versiyonlarını yükledim.
>
> faik at windu ~ $ pisi lu
>   kernel-source - Pardus Linux için çekirdeğe ait kaynak
>             qt4 - Qt araç takımı, sürüm 4
>    qt4-designer - Qt araç takımı, sürüm 4
> faik at windu ~ $
>
> Kötü bir tahmin belki ama pisi-cli ile alakalı olabilir mi acaba?
> pisi-db/pisi-cli 'yi /usr/bin e kopyalayıp deneyebilir misin? Orada da
> değişen bir şeyler olmuştu.

Yeni pisi-cli kullanıyorum, bu arada sadece lu ile de olmuyor bu, tüm pisi
komutları n tane enter basıyor kendi kendine, hatta bu yüzden "pisi it ali"
eğer ali paketi kurulu ise "yeniden yerleştirmeye izin verilmedi" diyor , e
basacağım yerde enter geldiği için -y vermek zorunda kalıyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/