[Gelistirici] Pisi ve Enter

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
11 Eki 2007 Per 11:15:39 EEST

On Thursday 11 October 2007 03:42:13 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;

Selam,

> pisi-db branchına geçtiğimden beri verdiğim pisi komutlarından sonra n tane
> enter da kendi kendine basılıyor, örneğin aşağıdaki komut şu çıktıyı
> veriyor.

Sendeki pisi lu'da görünen paketlerin summary,desc leri kaynaklı bir şey mi
diye bakmak için eski versiyonlarını yükledim.

faik at windu ~ $ pisi lu
  kernel-source - Pardus Linux için çekirdeğe ait kaynak
            qt4 - Qt araç takımı, sürüm 4
   qt4-designer - Qt araç takımı, sürüm 4
faik at windu ~ $

Kötü bir tahmin belki ama pisi-cli ile alakalı olabilir mi acaba?
pisi-db/pisi-cli 'yi /usr/bin e kopyalayıp deneyebilir misin? Orada da
değişen bir şeyler olmuştu.

- Faik