[Gelistirici] Güncellemeler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Kas 2007 Çar 21:08:32 EET

> Abi thread'i daha dikkatli okudum. Orada çözülen sorun dhclient'ın ip
> alamaması anladığım, sebebi de gelen domain isminde RFC dışında olan
> "_" sembolünün bulunması. Bogus domain diyip tekrar tekrar deniyormuş
> alet. Bunu düzeltiyorlar.

 Tabi tabi oradaki hikaye o, ben biz de geçersizse gözardı edelim
diyordum ama dhcpcd elle çalıştırınca yazıyormuş (niye daha önce
bakmadıysam). Eh onlar yazıyorsa biz de özel bir şey yapmayalım o
zaman. Ama network manager a search satırı eklememe / elle girme
desteği istiyoruz :)

 Bu arada denerken başka bir bug buldum.

 Sabit IP almaya ayarlı bir profili kapattım, elle dhcpcd ile ip aldım,
dhcpcd yi öldürdüm, ifconfig down yaptım, resolv.conf u elle düzelttim,
network-manager da profili tekrar up yaptım, resolv.conf a search
satırı ekledi.