[Gelistirici] Güncellemeler

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Kas 2007 Çar 20:35:53 EET

Wednesday 28 November 2007 Tarihinde 19:32:25 yazmıştı:

>  Yama ekte, uygun mudur ?

Abi thread'i daha dikkatli okudum. Orada çözülen sorun dhclient'ın ip
alamaması anladığım, sebebi de gelen domain isminde RFC dışında olan "_"
sembolünün bulunması. Bogus domain diyip tekrar tekrar deniyormuş alet.
Bunu düzeltiyorlar.

Bunun dışında o domain ismi yalnızca Linksys'lerde geliyor görünüyor. Ayrıca
birden fazla yerde firmware updateleri ile de düzeldiğini okudum.

Normalde dhcp client zaten her seferinde resolv.conf u update eden bir şey.
Biz comar ile yaptığımızdan search yazılmasını engelliyorduk, şimdi dhcp
client nasıl davranıyorsa o şekilde davranışımız. Kimsenin bu durum için özel
bir şey yaptığını zannetmiyorum. Bence biz de dokunmayalım.

Hatta neredeyse Bahadırla o ip aldığınız yer, orada direk dhcpcd yi
resolv.conf'u update edecek şekilde çalıştıralım, dhclient içinde aynı
şekilde ve bakalım ne oluyor.

- Faik