[Gelistirici] Güncellemeler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Kas 2007 Çar 20:10:35 EET

> Gönderdiğin thread'e bakınca sorunun dhcp client tarafında çözülmesi
> öneriliyor gibi anladım. Hatta sanki bu sebepten hiç ip alınamıyor
> client tarafında ve onu çözmeye çalışıyorlar gibi anladım.

 Bulduğum bağlantılar hep eski tarihli ve dediğin gibi client tarafında
çözülmesi gereken bir sorun. Galiba dhcp client yazılımlarında
zamanında tartışmışlar ve çözmüşler. Kimin nasıl çözdüğünden emin
değilim ama biz elle search satırı yazdığımız için gözardı etsek iyi
olacak.

> Yukarıdaki string sabit olduğu için comar tarafında bu string gelirse
> satırı ekleme ile çözebiliriz herhalde.

 Bu string sabit mi bilmiyorum ama en azından Linksys lerin bunu
yolladığını gördüm (sunucu domain adın ne olsun diye soruyor, cevap
alamayınca bunu yolluyor).

 Bu arada bu sorunu windows da da yaşıyorlar, artı bu string bizim
client ların kaynak kodunda da yok. Modemler karar veriyor sanırım ne
yollanacağına.