[Gelistirici] Güncellemeler

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Kas 2007 Çar 19:48:06 EET

Wednesday 28 November 2007 Tarihinde 15:02:26 yazmıştı:

>  Şöyle bir sıkıntı yakaladım, sunucuda domain bilgisi kaydedilmediğinde
> ya da sunucular yanlış ayarlandıysa (client dan domain bilgisi soruyor
> ama cevap gelmediğinde geçersiz bir domain adını geri yolluyorsa) şöyle
> bir senaryo oluşuyor.

Evet bu bir sorun görünüyor. Düzeltiriz.

> $ grep search /etc/resolv.conf
> search domain_not_set.invalid
>
> $ grep DNS /var/lib/dhcpcd/dhcpcd-eth1.info
> DNSDOMAIN='domain_not_set.invalid'
> DNSSERVERS='193.140.100.210 193.140.100.215 193.140.100.220
> 195.175.39.40'
>
>  Bahadır'ın bilgisayarında görünce fark ettim, bende de varmış.
>
>  Şurada [1] da biraz tartışılmış, domain_not_set.invalid var konu
> başlığında, google da aratınca da suse vs. de de yaşanmış zamanında.

Gönderdiğin thread'e bakınca sorunun dhcp client tarafında çözülmesi
öneriliyor gibi anladım. Hatta sanki bu sebepten hiç ip alınamıyor client
tarafında ve onu çözmeye çalışıyorlar gibi anladım.

Yukarıdaki string sabit olduğu için comar tarafında bu string gelirse satırı
ekleme ile çözebiliriz herhalde.

- Faik