[Gelistirici] busybox paketlemek mantıklı mı?

selim ok selimok at gmail.com
28 Kas 2007 Çar 07:46:07 EET

Merhaba,
Çok uykusuzum, bu yüzden saçmalarsam idare edin :)
Gecenin bir saatinde (nereden estiyse) busybox'ı paketlemeye kalktım.
Sabahın bu saatine kadar da uğraştım, epey şey öğrendim. Öğrendiğim
şeylerden biri de busybox'ın mkinitramfs paketinden çıktığı oldu.
Ardından aklıma belli sorular takıldı.

-Busybox neden mkinitramfs içinden çıkıyor?
-Busybox'un ayrıca paketlenmesinde bir sakınca var mı? Paketlenirse
mkinitramfs içindeki busybox'un hali ne olur?
-Busybox'un ayrıca paketlenmesi depo (yada x) politikasına uymuyorsa,
mkiniramfs içindeki busybox'ı (eski sürüm ve bir çok komutun
etkisizleştirilmiş olmasından dolayı) kullanamayan kullanıcı ne
yapacak?

Eğer çok vaktinizi almayacaksa bu soruları cevaplamanızı rica
edeceğim. Şimdiden teşekkürler.

Selim