[Gelistirici] Güncellemeler

Ali Işıngör isingor at gmail.com
27 Kas 2007 Sal 23:45:19 EET

27.11.2007 tarihinde Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> yazmış:

> tek
>
> Hayır, bildiğim (ve denediğim) kadarı ile kararlı depodaki 2.3.0.5 sürümü
> düzgün çalışıyor. Test  deposundaki 2.3.1_rc1 ile Ali'nin bahsettiği sorun
> yaşandı; bir (aslında iki) hata girildi ve hata düzeltildi. Ancak şu anda
> düzelmiş hali test deposunda değil. İsmail birşeyler söyledi bu konuda,
> derleme çiftliği geçiyordu cümle içerisinde :-P yakında girecek...

Erkancığım, 2.3.0.5 ile sadece kararlı depo kullanıyorum ve bu sorun hem
dizüstümde hem de ofisteki bilgisayarımda devam ediyor...

Daha da kötüsü, ofisteki bilgisayarımın sıfır bir 2007.3 kurulumu olması ve
sadece kararlı depoyu kullanıyor olması. Görebildiğim kadarıyla bu soun
sadece test deposundaki Openoffice'i değil, kararlı depoyu da etkilemiş
durumda.

> İsmail aga ne dersin, bunu da güncelleyelim mi?
>
> İsmail "hayır" deyorsa hayır vardır... Bu da benim 2 kuruşum...

İsmail'in sözü üzerine söz olmaz elbet ama bence ciddi olan bu sıkıntıyı da
bir hatırlatayım dedim.

Ali