[Gelistirici] Güncellemeler

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
27 Kas 2007 Sal 23:28:26 EET

27 Kas 2007 Sal tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> Kesinlikle teknik gerekçelerle konuşmuyorum ama OpenOffice şu an sadece tek
> bir dosya açabiliyor. Bu ciddi bir sorun, sanırım bu sorunu gideren bir
> yaması var test deposundaki OpenOffice.org'un.

Hayır, bildiğim (ve denediğim) kadarı ile kararlı depodaki 2.3.0.5 sürümü
düzgün çalışıyor. Test  deposundaki 2.3.1_rc1 ile Ali'nin bahsettiği sorun
yaşandı; bir (aslında iki) hata girildi ve hata düzeltildi. Ancak şu anda
düzelmiş hali test deposunda değil. İsmail birşeyler söyledi bu konuda,
derleme çiftliği geçiyordu cümle içerisinde :-P yakında girecek...

> İsmail aga ne dersin, bunu da güncelleyelim mi?

İsmail "hayır" deyorsa hayır vardır... Bu da benim 2 kuruşum...

ET