[Gelistirici] Otomatik Yazıcı Tanıma Aracı

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
27 Kas 2007 Sal 11:56:15 EET

Tuesday 27 November 2007 Tarihinde 11:51:58 yazmıştı:
[...]
> İkinci uygulama ise panel applet. Bu applet printer takıldığında panelden
> fırtlıyor ve yapılandırma süreci ile ilgili bilgi veriyor. Benim de bu
> görevi üstlenen ufak bir panel applet yazmam gerekiyor kullanıcıyı
> bilgilendirmek adına. Uygulamanın bir KDE uygulaması olması, "Unique
> application" olması ya da DCOP üzerinden diğer süreçlerle iletişime geçmesi
> gibi dertleri yok, bu yüzden Gökmen'in uygulamayı PyQt4 ile geliştirme
> fikri oldukça mantıklı geldi bana, böylece Qt4'ün DBUS ve notification
> nimetlerinden de yararlanmış olacağız.

Sırf küçük bir notification window için mi pynotify kullanıyoruz anlamadım
ben? Bunun içinse package-manager'a zamanında Kopete'nin balon popupını port
etmiştim ben.

PyQt4 kullanınca KDE görüntüsüne vs uygun olmayacak o yüzden soruyorum.

/ismail

--
Faith is believing what you know isn't so // Mark Twain