[Gelistirici] [Uludag-commits] r16076 - trunk/CD-image/CD-image-version-2007.3/release-notes

Ali Işıngör isingor at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 00:47:42 EET

2007/11/19, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>:

> Hayır
> ____________

Sevgili Çağlar ve İsmail;

Önce İsmail'e cevap vereyim: Duvarkâğıdı sürümden tam 10 gün önce (9 Kasım)
elinizdeydi...

Bazı geliştirici arkadaşların duvarkâğıdını beğenmemesi ve Aykut İnce'nin
web adresinin yazmamasının daha doğru olacağını söylemeleri üzerine,
artistanbul tayfası olarak harekete geçtik ve Türkiye'de doğal ortamında
çekilmiş bu tek kareyi bize bu şartla vermiş olan Aykut İnce ikna edildi.
Umut, değişen hallerini dört gün önce tamamladı ve bunu her zamanki FTP
adresine attı. Tüm bu süreçlerde sevgili Erkan ve Koray'ın bilgisi, olurları
doğrultusunda çalışıldı, uğraşıldı...

Gecenin bilmem kaçında bu tür ayrıntılar için kıçımızı yırttıktan sonra
sonra duvarkâğıdının değişmediğini öğrenmek, sevgili Çağlar, kesinlikle hoş
bir duygu değil.

Tüm bu süreçte artistanbul üstüne vazife olan ve olmayan tüm işleri en doğru
ve zamanında olacak bir şekilde tamamlamıştır. Doğrusu biline...

Ali