[Gelistirici] dhcpcd 2.x ve 3.x serisi

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
15 Kas 2007 Per 23:44:47 EET

Thursday 15 November 2007 Tarihinde 15:17:12 yazmıştı:
> Öntanımlı dhcpcd timeout süremiz 20 saniye. Bazı kartlarda bu süre yeterli
> olmuyor. e1000 ve skge sürücüleri kullanan kartlar bir örnek.
>
> dhcpcd 3.x serisinde dhcp'den ip alamıyor diyerek 2.x serisine geri döndük
> ama burada sorun bir olasılık timeout süresi idi. Bir de daha önceden bir
> yama linki vermiştim. Bu yama zaten kullandığımız 3.x serisi
> içerisindeymiş. Yani 3.x serisi 2.x serisine göre daha bir sorunsuz
> aslında. dhcpcd 2.x'in ip alamadığı çok oluyor.
>
> 20 saniye'nin yetmediğini ekteki dosya'dan çıktıları takip ederek
> [...]

2007.3 için geç kaldık artık. 3.x serisi çok fazla makinede problem yarattı,
bunların hepsini test etmemiz mümkün değil. 2008 için dhclient önerisine
katılıyorum.

2007.3 için kararı depo & sürüm yöneticisi Çağlar verecektir ama benim oyum
2.x'de kalmak yönünde.

/ismail

--
Faith is believing what you know isn't so -- Mark Twain