[Gelistirici] dhcpcd 2.x ve 3.x serisi

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
15 Kas 2007 Per 23:32:18 EET

On Thu, 15 Nov 2007 15:17:12 +0200
Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> wrote:

| Önerim dhcpcd 3.x serisine geri dönelim ve timeout'u 60 saniye yapalım. Alan
| zaten alabiliyor kısa sürede. e100 kartlı makinemde 5-10 saniye arası
| sürüyor. Geç alana da 20 saniye timeout yetersiz geliyor.

50 ya da 60 saniye timeout için gayet güzel.

| Aslında daha da güzeli dh-client'a geçmek. Dağıtımların çoğu buna geçmiş
| durumda. Baktığımda ip alma süresi aslında yine uzun sürüyor fakat geçte olsa
| alıyor. Kodlarını da inceledim biraz ve dh-client çok daha temiz görünüyor.

2007.x serisi için dhcpcd 3.x serisine geri dönüp 2008.x için dhcp-client geçişi çok daha uygun olacak kanısındayım.

--
N = R* • fp • ne • fl • fi • fc • L

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ pgp.mit.edu
Fingerprint: 577C 1E86 7F41 DDC4 B20D  642C 8641 F345 5FF0 5035